PopKungen.blogg.se



Hej, allihopa. Hoppas ni alla mår bra?

Att jag upptäckte Michael Jackson är något av det underbaraste jag har någonsin gjort i mitt liv har jag tyckt ända sedan den dagen från första versen av Dirty Diana. Han har förändrat mig så mycket. Jag blev intresserad om vem denna man var första gången jag såg en bild av honom, den här gången i en tidning. Jag vet inte riktigt varför men jag stannade upp på bilden av honom och jag undrade vem denna man var.

Senare den 3 maj 2008 så uppträdde en kör i Körslaget Michaels berömda Thriller och det var då jag beslutade mig för att ta reda om vem han var. Efter det uppträdandet gick jag till datorn, till YouTube och sökte på hans namn och jag klickade på den första video som kom upp. Nämligen Dirty Diana. Det var som ett trollspö hade skickat en besvärjelse rakt in i mitt hjärta. Han var grym. Jag lyssnade på fler och fler och jag blev helt fast.

Jag kan än idag inte riktigt förstå att jag skulle ha sett honom på riktigt. I 02 Arena i London, England. Den 8 september 2009 klockan 19.00. Och det är jag väldigt tacksam för.

Besök gärna min blogg om Michael Jackson - www.popkungen.blogg.se.

Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0