I love you Michael


Michael betyder allt för mig, det gör han verkligen..Han gjorde musiken,
det var han som gav världen underhållning.Den 25 Juni 2009 stannade världen till.
Underhållningen dog, musiken dog.Om inte han skulle funnits skulle inte musiken funnits.
Jag älskar verkligen Michael, jag kan säga det flera gånger om..Men jag kan fortfarande
inte förklara hur mycket...Jag kan skriva på flera 100 papper, men det visar ändå inte hur mycket
han betyer för mig.Jag fick veta den tråkiga nyheten exakt samma klockslag.
Exakt samma dag..Jag gick in och såg en bild på nyheterna med han på.
Och en människa som stod och prata, jag visste inte vem han var så mycket.
Men det var ändå som att jag började gråta...Jag googlade på han och då kom
billie jean upp.Jag kunde inte fatta att han var så bra på att dansa, jag ville bli lika
bra som han då.Mina ögon blev besatta av han och jag kunde inte sluta kolla på han.
Jag blev tvungen att skapa en blogg..Det är den hära bloggen som jag nu har skrivit i ett tag.
Jag har haft den jätte länge, men jag har bara inte orkat blogga.Så jag tog bort alla inlägg
och började om på nytt, jag ville dela med mig av nyheterna till alla andra fans.
Jag älskar verkligen att blogga hära, men jag har nästan aldrig tid.
Jag har fått en sjukdom, en som aldrig försvinner, jag fick det av en människa.
Sjukdomen heter "bieber-fever"...
Man kan säga att jag tar en bloggpaus, stänger ner bloggen eller att uppdateringen
inte kommer att vara den bästa.
Men jag kommer fortfarande att älska Michael.
Jag vet inte om jag kommer tillbaka eller om jag kommer att blogga lite då och då...?
Jag har tänkt sluta blogga ganska länge...Men jag har inte velat, jag har alltid velat fortsätta
men nu visste jag att jag inte kunde....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0