SVAR




Har du någon privat blogg?
Jo, klicka dig in på om mig så ser du vad den heter ;)

Har du någon mera idol än bara Michael?
Ja, jag har tyvvärr fått bieberfever ;)

Hur var Michael Enligt dig?
Han var en omtänksam person som ja.
Jag kan verkligen inte förklara, kanske skriver sen .

Vad var hans födsel datum och bortgångs datum?
29/9 1958  -  25/6 2009

Vad var michael för dig?
Han var min hjälte, världens hjälte.





Hur gamla är hans barn?
Paris; 12( som mig xD)
Prince;13
Blanket; 8??

Vilket år fyller hans barn år?
Paris; 1998
Prince; 1997
Blanket;2002


Bodde Michael på Neverland?
Japp ;) (många säger det)


Hur många syskon hade han?
8 eller fler

Vad heter hans syskon?
Steven "randy Randall, LaToya Yvonne
Maureen Reilette, Janet Damita Jo
Marlon David, Jermaine Lajaune
Tiriano Adaryll "Tito", Sigmund Esco "Jackie"


Vad gjorde du när du fick veta att han dog?
Visste inte exakt vem han var, men jag blev ändå lite ledsen.
Men nu kan jag börja gråta när jag bara sen en bild.


När fick du reda på att han dog?
Jag fick veta det exakt samma dag, tvn
var på och jag gick och skulle se och då kom
det precis upp :(


Har du drömt om han någon gång?
Japp flera gånger, en var sann och en
kände ja verkligen hans hand.

Vad tyckte du om Michael?
Han var UNDERBAR


Hur gammal blev han?
51 och skulle fylla 52 tror jag?

Hur många operationer gjorde han ?
Inte jätte många, man åldras ju :D

När är han född
29/9 1958

Hur söt tycker du att han är från skala 1-10?
10! :D


Hur snygg tycker du han är från skala 1-10?
10! :D


Varför började du blogga om han?
Jag älskar han och vill skriva om han för många andra.

Hur länge har du gillat MJ?
Ganska länge :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0