Hans största idol fanns i andra änden

 

 

 

I dagens "Sommar i P1" berättade Darin om när hans största idol väckte honom mitt i natten.

- Jag hade Michael Jackson i telefonen, säger artisten.

I dagens "Sommar i P1" berättade artisten Darin Zanyar, 23, om ett av de största ögonblicken i sitt liv. Nämligen när han väcktes mitt i natten av telefonen och hans största idol fanns i andra änden.

Klockan var tre på natten och Darin låg och sov i sitt rum i föräldrarhemmet i Råcksta i Stockholm. Samtalet var från en vän i USA, "var bara tyst och lyssna", sa han till Darin.

 

Källa:Aftonbladet [Klicka för mera]

 


 

 

Tror ni på det?Det gör iallfall inte jag.hur skulle han kunna ringa just till Darin.

Darin kan ljuga, det var ju hans idol.Och varför sa han just det ungefär ett år efter Michael's död?

Han kunde ha sagt det när han var vid liv.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0