You are my angel


jag kan inte sluta drömma om att ha dig här brevid, jag kommer aldrig kunna glömma dig.
du är min ängel föralltid, mitt liv och min förebild. du fanns hos mig dag som natt vart jag än befann mig, du fanns här. och vi levde i samma värld, andades samma luft, drack samma vatten. och om detta inte är kärlek så existerar den inte.
jag skulle dö om du dog, det sa jag faktiskt förut, men nej jag tänker inte dö. jag ska fortsätta leva med dig i mitt hjärta.
du finns alltid här långt in i hjärtat. ingen kommer kunna ta din plats,
michael.   den är inte skriven av mig, utan hittad på google

Kommentarer
Postat av: Anonym

Я обожаю Майкла,так жалко что он покинул наш мир,

а хотя нет,в каждом кто его любит он остается жить!

2011-02-22 @ 23:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0