"vi ska gå upp till hans omklädningsrum"



När vi kom till konserten, väntade vi tålmodigt i hallen för att få sitta vid de människor som satt brevid oss .
Vi väntade till slutet av showen, när en kille kom ner och sa att Michael antingen skulle komma ner för att se dig, eller vi kommer att gå upp för att se honom. Hursomhelst blev jag glad. Sedan kom han tillbaka och sa att Michael vill att vi ska gå upp till hans omklädningsrum. Så gick min mor och jag, plus de andra två familjerna som var där, uppför den smala trappan och gick in i omklädningsrummet och han stod i hörnet, framför omklädingsrummet. Jag var den andra av att gå fram till honom och han kramade mig så hårt. Hans colonge fick jag över hela skjortan jag hade på mig, men jag kramade honom igen och började gråta. Jag sa att jag var ett fan sedan jag var ett år, och han sa "Wow ... Tack". Jag kunde inte tro att han sa tack till mig. Michael och min mor starta ett samtal om en plats i Skottland där hon var, Lochlomond tror jag. Jag kan fortfarande inte kunde tro det .. Nästa dag (söndag) gick vi in på en buss som körde oss till Neverland Ranch, där fans på gatan med en "Happy Birthday, King Of Pop!" banners överallt fanns. Jag har sett Michael dra ut i sin svarta SUV... Så jag fick träffa Michael Jackson!



Gammal sen 30 Augusti 2003! [ Källa Läs mera från början eller läs andras historier]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0